söndag 28 september 2008

Handdukstorkar.




Det är ju faktiskt ganska mycket vi måste välja och bestämma oss för. Handdukstorkar t.ex. Det finns ju en hel uppsjö av dessa. Och ju mer man tittar ju mer hittar man. Jag har fastna för Hafas Kioto för 4495:-. Och så behövs ju någon mindre till barnens badrum. Jag skulle kunna tänka mig en liknande fast en mindre dit.


Vill bara lägga in en bild på en handdukstork från Svedbergs som är riktigt cool. Nu skulle den nog inte passa i vårt hem men i en annan miljö blir den nog riktigt snygg. Faan oxå, nu hittar jag inte bilden. Herrgud, börjar visst bli seg i huvudet. Får se om jag hittar den en anna dag. Den var nog inte från Svedbergs iallafall, för då skulle jag ju hitta den på deras sida. Ja, ja. Lägger iallafall in en bild på Hafa Kioto.

Jaha, nu hitta jag bilen. Ha ha ha, hade redan sparat den. Så är är den.

Inga kommentarer: