fredag 8 maj 2009

Väggord.

Åh, nu äntligen har vi fått upp våra väggord. Har dragit mig lite för att sätta upp dom för jag trodde att det var så svårt. Men det var det inte. Riktigt enkelt faktiskt. Och snyggt blev det. Under väggordet i hallen ska jag sätta upp en tavellist där det kan stå lite ljuslyktor bl.a.






I onsdags hade jag besök av ett par vänner från jobbet. Vi fick barn ungefär samtidigt, när jag födde Gustav. Vi träffades ofta när barnen var nyfödda och försöker fortfarande träffas då och då. Mycket trevligt. Fick en helt underbart fin uteblomma att ställa på trappen. Passade ju perfekt då mina gamla blommor vissnat och gett upp. Blev mycket babbel och fika med kladdkaka, fruktsallad och glass. Mumsigt.


Idag kommer min kära vän Tezzan på besök. Jippiiiii!!! Ska bli så kul. Blir nog att grilla kalventrecote dagen till ära. Och ett glas gott, rött vin till det. Mmmmm!!!!

5 kommentarer:

Fam.Forsbecks Hus blogg sa...

Hej! Vad fint det blev. Jag vill också säta upp mina väggord juh. Hoppas att ni har det bra och trivs som tusan i erat nya fina hus. Kram Anna

Från koja till slott sa...

Gud vad fint det blev med väggorden! Vill också ha det översta, men måste hitta någon bra plats att sätta det på bara ... Får bli när renoveringen är klar!

Hoppas du får en fin helg!
Kramar Pernilla

Joanna sa...

Mycket fin blomma och ljuslycktorna bakom kände jag igen, så tillsammans vilken fin bild och sedan väggord var för mej något nytt och häftigt, kanske blir det i mitt senare nytapetserade vardagsrum, vem vet.
Kramizar till er alla från familjen Johangården

Erika o David sa...

Åh vad fint det blev med väggorden!!!

Hoppas allt är bra med er nu...

Kram Erika

Maria sa...

Vad fint det blev! Och vilken fin hink med blommster du fått!

Kram Maria