söndag 9 augusti 2009

Lite blandat. 5-års kalas, MADONNA o matjord....


Så äntligen fick Gustav sitt 5-års kalas. Hans första kalas faktiskt. Är lite emot att ha stora kalas för sina små barn. Det är mest för föräldrarnas skull tror jag. Men i år ville han iallafall ha kalas. Så det fick han. Han bjöd hem några av sina kompisar och lekte o hade kul. Riktigt mysigt var det.










Och så igår var det då äntligen dags för mig att få gå på riktigt kalas. "Madonnakalas" kan man ju säga. Såååå kul att äntligen få se The Queen of Pop!!!
Jag o syrran åkte bussresa ner till Göteborg. Vi gick ut o käka, drack lite goda drycker o lyssnade på Madonna för att komma i stämning. Och vilken stämning det blev sen då. Mmmmm. Riktigt nice!!! Vi stod väl typ 5 meter från scenen så vi såg riktigt bra. Tog lite bilder med mobilen så titta o njut.....









































I fredags på eftermiddagen kom vår matjord. Så snart så blir det gräsmatta även hos oss. Känns såååååå skönt.
Och så bjöd vi över grannarna på lite Rose´. Skönt med fredag, fint väder, gott sällskap och ett gott rose´.!!!













4 kommentarer:

Mahlin sa...

Hej granne!
Var ju oxå på Madonna i helgen, men på lördagen. Helt fantastisk show även om jag saknade lite spontanitet från Madonnas sida. Men sånt ryms väl inte i hennes tidsschema.
Vad tyckte du om showen?
Kram Mahlin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Hoppas ni haft en bra sommar så här långt..

Häftigt att se Madonna i real life, en upplevelse kan jag tänka mig :)

Ha en bra dag//KRAM Maria

annelie sa...

Hej,
Vad roligt att kunna följa ert husbygge. Vi ska också bygga ett Eksjöhus :)!
hälsningar
Annelie
www.hoswestbergs.blogg.se

Jennie sa...

Hej! Jättekul att läsa om er väg till ert Lyckan med vinkel. Vi bygger också ett Eksjöhus Lyckan med vinkel och det har verkligen varit toppen att kunna läsa och få lite tips från er blogg.
Ni har ett kanonfint hus! Jag hoppas att vi också får det lika fint... :-)
/Jennie
http://www.lyckan2009.blogspot.com/