onsdag 10 juni 2009

Stenläggningen klar!!!

Jaha!! Äntligen var stenläggningen klar. I lördags kom han o gjorde det sista. Och jag kan bara säga att vi är supernöjda. Det blev precis som vi tänkt oss. Kanonsnyggt om jag får säga det själv. Nu återstår själva sopandet. Jag sopade en hel del igår och Stefan oxå. Hann inte riktigt klart. Men nu ser jag att det börjat regna och det är jättebra. Då försvinner det mera sand mellan stenarna så vi kan ösa på mer o sopa ner sen. Några gånger till så är allt perfekt sen. Längtar tills vi kan ställa iordning allting. Köpa lite nya krukor och nya fina växter. Och så får vi väl hoppas på att vädret vänder så man kan sitta ute igen och mysa på vår underbara baksida.
Tyvärr har jag inte tagit några bilder men ska göra det imorgon. Om det inte spöregnar, då blir det ju inga fina bilder ändå. Får se!!!
Sitter just nu på jobbet. Alldeles lagom mycket att göra. Hinner ju till och med skriva detta inlägg. Bra bra!!!

1 kommentar:

Drömvillan 2009 sa...

Oj vad flitiga ni är!
Ser fram emot bilder! =)
Kram A