onsdag 11 november 2009

Ännu en dag!!

Jaha. Nu har ännu en dag gått. Idag har jag varit på handledarutbildning. Det var första dagen av två. Var riktigt roligt och intressant. Då jag jobbar på en eftertraktad avdelning, och vi har många studerande, känns det bra att få lite inspiration till att ta hand om elever. Det var lyxigt. En halvtimmes fika på f.m, en och en halv timmes lunch och en halvtimme fika på e.m. Knappt så vi hann med att prata... Jo, jo!! Och så åt jag lunch på Thai Coconut... Mmmmmmm mumma som tusan!! Lyxigt. Tänk om man kunde få ha det så här varje dag. Mån-fre 8.30-16.00. Det är så jag vill jobba resten av livet. Någon som har nåt att erbjuda mig!!
Imorgon är det dag två som gäller sen hem o städa inför helgen. Nu blir det lite Greys...
Ha det gott.

Kramis.

Inga kommentarer: