onsdag 25 november 2009

Några nya lampor.....

.....har inhandlats. Två nya stjärnor till fönstren i vinkeln. Blev riktigt fint. Och dessa kan jag köpa några fina skärmar till så kan vi ha dom året runt. Perfekt. Och så har jag äntligen hittat en lampa till köket. Blev riktigt bra. Lampan kunde i.o.f.s varit något större, men det är inget som stör. Hittade en adventstake på Åhlens idag oxå. Men jag köpte den inte. Den var något mittemellan dyr och billig. Kanske rear dom ut den efter jul, så jag kan göra ett klipp då istället. Hoppas hoppas. Stakarna vi har får duga i år. Tror jag ska försöka få fram alla adventgrejer imorgon eftersom jag jobbar hela helgen. Får se vad jag hinner med.








3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va kul. Det är längesen jag titta in o vart så glad att du har börjat skriva igen. Så himla fina stjärnor o lampan vart ju toppen.Försök att fortsätta blogga. Det är ju såååååkul att följa din blogg. Ha en skön helg.
Krama Kluttarna Birre

Anonym sa...

Hej igen nu får du ta itu med Majas sida oxå. Kram Birre

Anonym sa...

Hej igen! Nu får du ta itu med Majas sida oxå. Glömde säga det förut. Kram Birre......