onsdag 1 april 2009

Nya soffan...



....ska vi hämta idag. Äntligen. Känns toppen. Men nu måste vi ju hitta ett vitrinskåp oxå. Vi sålde ju vårt gamla eftersom det inte får plats någonstans och nu står alla grejer, som var i, på matbordet i vardagsrummet. Hade ju sett ett snyggt på Ikeas hemsida och jag åkte dit för att titta. Men då fanns inte det uppställt för dom håller på att bygga om. Så dom hade visst inte plats för allt. Typiskt. Men kanske åker vi dit en sväng idag o kollar igen. Ska ju beställa hissgardiner till köket och kontoret. I köket blev det ett tyg som heter Stockholm och på kontoret ett tyg som heter Cecilia. Mycket snygga båda två. Men överlägset snyggast är det till köket. Det kommer att bli kanonsnyggt.

vitrinskåpet Bergsbo från Ikea


Tyget Stockholm Blad till köksfönstren


och tyget Cecilia till fönstret i kontoret






Jaha. Och nu försöker vi oss på GI igen. Trots mina vilda protester i.o.m min födelsedagspresent. Bakade ju så goda hålkakor häromdagen och nu får jag inte äta dom. =( Men, men. Jag får ju äta choklad och nötter istället. Inte fy skam det!!!!
Wish me luck!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good Luck baby...;)