lördag 4 april 2009

Soffbilder..


Här kommer nu några bilder på nya soffan. Ska försöka hitta lite fina kuddar att pryda den med och några färggranna filtar kanske. Får se vad som dyker upp. Den är iallafall väldigt fin tycker jag. Snacka om att det blev ett rum att umgås i. Kan ju lätt sitta 8-10 personer i soffan. Kul.










Bordet ser ju något malplacerat ut nu. Har hittat ett på Ikea som vi ska köpa så småningom. Ett vitt, fyrkantigt. Och så tror jag att jag vill ha en jättestor matta oxå, så det blir lite ombonat o mysigt. Och tar bort lite av det eko som blir nu i ett rum med så högt till tak.




Vad tycker ni? Visst blev det bra!!!!




Imorse när jag kom hem möttes jag av en tjej i cykelhjälm. Hon blev så glad när Stefan hittade den i en kartong igår så det var visst det första hon skulle ha på sig när hon vaknade imorse. Gullunge!!!!




Och det där storslagna som hade hänt, inte för att det var någon som verkade direkt nyfiken, men. Gustav lärde sig cykla utan stödhjul!!! Ha ha ha ha!!! Vilken klippa va! Ni må tro han var stolt. Och jag sprang omkring som en hysteriskt lycklig tok på gatan o hurrade o tjoade.




Åhhh, vad jag älskar er mina små gullfisar!!!

Och här är jag. Fit for fight för ytterligare en natt på jobbet.

Ha det gott allihopa och njut av den underbara vårsolen.

Kram.

4 kommentarer:

Erika o David sa...

Wow, vilken snygg soffa!! Och stor! Förstår att ni är nöjda.
Vilken stor kille som har lärt sig cykla utan stödhjul! Kan tänka mig att det är det enda han vill göra nu då. Tur att ni har så fina asfalterade lugna gator där.
Kram Erika

Från koja till slott sa...

Hej! Vad fin soffan var, passar ju perfekt hos er! Ang. vårt mat bord så ska vi ha detta i uterummet, därför ska vi köpa ett nytt o ha här inne. Dock får det vänta lite, finns andra saker som prioriteras just nu! Men tack för tipset om målning!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Wow vicken snygg soffa å brud med för den delen...;) Tezzan

Anna sa...

Hej!!
Ja visst är det underbart i skärgården! Vi har båten vid st:anna kyrka. Bilderna på bloggen är ifrån Håskö. Vi har en snipa på 24 fot, inte så stor, men det räcker gott och väl till oss! =)
Ha det gott!
Kram A