söndag 26 april 2009

Vitrinskåp o soffbord.



Inhandlade ju vitrinskåp o soffbord förra veckan men har liksom inte fått ur den där berömda tummen ur baken och lagt in bilderna på dem. Men nu så. Det blev riktigt bra tycker jag. Men vi måste inhandla en stoooor matta att ha under bordet oxå. Tror det blir lite mer ombonat o mysigt då. Känns fortfarande lite kalt.


Har lagt ut lamellgardinerna vi köpte för ett tag sedan på Blocket. Jag har ångrat mig, innan vi fick upp dom. Hmmm, typiskt. Men i.o.f.s tur att jag kom på det innan vi satte upp dom. Vill ha panelgardiner från Ikea. Såna man sätter upp med skenor. Så då blir det tre lager gardiner som man sen kan dra för alla fönstren i vinkeln. Tror det blir mycket bättre. Och då kan man ju dessutom byta gardiner när man tröttnar. Finns alla möjliga olika.

skåpet gjorde sig riktigt bra på snedväggen


våra små skruttar ligger o myser i "stora" soffan, Gustav sover visst..


visst är bordet fint,



men jag tror att det blir ännu bättre med en mysig matta under oxå

3 kommentarer:

Fam.Forsbecks Hus blogg sa...

Hej! vad fint ni får det. Jag vill också inreda mitt hus. Kram Anna

Från koja till slott sa...

Hej! Det blev jättefint! Älskar vitrinskåpet, funderar på ett likdant här i vardagsrummet. Håller med om mattan, en stor fluffig rya hade passat fint där!

Kramar Pernilla

Erika o David sa...

Jättefint!! Er soffa är bara helt underbar. Var har ni köpt den?
Hoppas allt är bra med er och att det går framåt även utanför husets väggar... :o) Kram Erika