måndag 9 februari 2009

Inga biljetter.....

....på Ticnet inte!!! Trots att vi satt med 4 telefoner och 2 datorer. Är inte det märkligt? Vilka är dom som kommer fram. Såg att du Mahlin inte heller kommit fram.
Men efter lite letande på nätet hittade vi två biljetter som jag köpte. Bra sittplatser för 1495:-/st. Så det blir Madonna iallafall. Trots Ticnets urusla koncept!! Så nu måste vi bara fixa hotellrum oxå. Men det är ju ett tag kvar. Konserten är inte förren den 9:e augusti. Men OJ vad jag längtar.

Var en sväng till huset idag. Hade ju med mig duschdörren. Det var så fint. Städat och snyggt. Dom höll på att sätta upp köksfläkten äntligen. Blir hur bra som helst. Och så hade badkaret kommit på plats. Blev superbra. Alldeles lagom stort för just det badrummet.
Idag har jag även hunnit med att packa båda barnens rum och imorgon ska jag försöka ta resten av köket. Ska ju jobba tisdag och onsdag natt oxå. Känns som det kunde kvitta. Har ju liksom lite annat att göra. :-)
Ser ju ut att bli en massa snö här med nu de närmaste dagarna. Lagom till flytten. Hoppas bara det fortsätter att vara kallt då oxå för då blir det ju inte så skitigt när man ska springa ut o in.
ja, ja. Det återstår att se.

Kram på er alla.... Förresten!,. förstod ni att vi ska gå på Madonna!!?? Jippiiiiii!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är måttligt avis på dig som har biljett - till ett ganska rimligt pris dessutom. De jag hittat kostar över 2 500 kr.. och min man tycker inte de är värt pengarna. Är inte riktigt beredd att hålla med, skulle så gärna vilja se hennes konsert. Men men.. vad är väl en konsert med Madonna!?

Favoriterna sa...

Klart du ska köpa biljett. Tänk på att hon kanske aldrig mer kommer. Kör på säger jag. Hi hi!! Lätt för mig att säga som har biljett.
Lycka till.
Kram.

Anonym sa...

Tja.. tyvärr blir det ingen konsert för mig. Men jag hoppas ni får en oförglömlig kväll! Ska tänka på er.
Lycka till idag - slutbesiktningen..
Kram!

Erika o David sa...

Tjohoo!! Hur känns det inför morgondagen??? Tänker på er och håller tummarna för att det går bra så att ni kan flytta in direkt! :o)
Kram Erika