onsdag 25 februari 2009

Jag blir såååå arg....

.....för jag hittar inte kabeln till kameran som behövs för att föra över bilder. Kan inte fatta vart jag har gjort av den. Jag har ju faktiskt använt den sen vi flyttade in. Så irriterande. Jag ville ju lägga upp lite bilder från barnens rum och vardagsrummet. Men, men. Det får vänta. Den dyker väl upp snart får vi hoppas.
Idag har det varit tråkväder och isen och snön börjar smälta bort och den "underbara" leran visar sig här och där. Usch o fy så det kommer att bli. Barnen provade sina nya gummiställ jag köpte till dem idag och jag kan lova att det kommer att gå åt!!! Dom var lite lagom leriga när dom ville in så jag kan ju tänka mig hur det blir när all snö är borta. Hjälp!!!!!

Var även en sväng på Ikea och shoppade en del. Bl.a påslakan, nya lampskärmar till sovrummet, lite nya kuddar o täcken till barnen och en mörkläggningsgardin till vårt rum. Skönt att kunna mörklägga på dagarna när jag sover efter att ha jobbat. Sen åkte jag till Rusta och köpte en plastmatta till groventre´n. Blev riktigt snyggt. Jag skulle verkligen kunna handla huuur mycket som helst. Det är så mycket man vill ha.

Igår var jag och Stefan på informationsmöte på nya dagiset. Det kändes jättebra. Stort, nytt, fräscht och personalen verkade trevliga. Tror och hoppas att det kommer att bli toppen där. Maja och Gustav får gå på samma avdelning. Och det är Gustav så lycklig för. Han ska leka bara med Maja säger han. Vi får väl se. :-)

lite bilder på resultatet från min shoppnigrunda!!

Ha det gott allihopa och så hoppas vi att jag hittar kabeln snart.

Kram på er!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Svejs på Er!
Jaa du det är bra kul nu när det börjar bli i ordning. Oh leran utanför kommer nog att bli kul. Du får nog investera i dubbla galon-
kläder. Men ni får tänka på hur fint de`blir när det blir planerat o färdig gräsmatta. Men lite tvätta blir de`nog fram dit. Fina grejer du har handlat. Hoppas du hittar sladen så vi får se mer bilder. Ha det bra.
Kramar från Birre