måndag 9 februari 2009

Uppe med tuppen!!


Sitter här framför datorn redan fast klockan inte ens är 6. Hade att klockan på 6.45 men vaknade såklart när sambon gick till jobbet. Och sen kunde jag inte somna om. Låg bara o vred o vände mig och är nästan lite nervös!! För vaddå undrar ni!? Jo!! Madonna biljetterna släpps ju idag och jag och syrran hoppas sååååå att vi kommer att få tag på biljetter. Vi har väntat i 15!! år på detta tillfälle. Och tänk om vi nu inte får tag på några biljetter. Vore katastrof!!! Ganska dyra i.o.f.s men jag har alltid sagt att det får kosta vad det kosta vill om hon kommer till Sverige. Ståplats i "Golden Circle" (liten avspärrning längst fram) kostar 1000 och bästa sittplats 1195:-. Men vad faan!! Hon lär väl aldrig mer komma sen. Once in a lifetime känns det som.


Igår var Stefan och en kompis ute med ett lass igen. Nu är hela garaget tömt. Känns ju skitbra. Och tydligen hade dom städat huset igår. Det såg så fint ut. Utifrån alltså, eftersom vi inte har nån nyckel kan man ju inte gå in o kolla. Än!!! Snart så. Och så kommer duschdörren idag som vi måste åka ut med. Dessutom tror jag att dom ska sätta upp köksfläkten idag oxå. Vi fick ta våra kompisars fläkt i och med att dom bygger samma hus och skulle ha exakt samma fläkt och som inte ska besiktigas förren i mars. Så får dom ta vår när den kommer. Bra va!!!


Jag återkommer angående Madonnabiljetterna. Vi får se hur det går!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till med Madonna-biljetterna!
Det är nog verkligen en "en gång i livet"-händelse.

Vad fint huset blir förresten, snart klart! Roligt!

Kram
Maria

Anonym sa...

Så du försökte oxå få tag i biljetter..? Jag satt halva förmiddagen i telefon.. när jag till slut kom fram var alla bilj sålda! Såå trist.
Hur gick de för dig?
Kram, Mahlin