lördag 7 februari 2009

Inte mycket.....

.....bloggande nu. Dels jobbar jag min tredje natt inatt och däremellan försöker vi packa så mycket som möjligt. Vi fick öppnaren till garaget i torsdags så nu har vi kört två lass dit. Helt perfekt när man kan fylla garaget med grejer. Nu i veckan som kommer ska vi till IKEA och MIO och inhandla möbler. Kul, kul. Och framförallt kul att få ställa in det i huset på torsdag. :-)
Jag vill förresten passa på att säga GRATTIS till min älskade syster som äntligen fått en fast tjänst inom ambulansen. Så himla skönt det måste kännas. Jag tycker du är såååå duktig och jag är så himla imponerad över dig och ditt jobb. Grattis igen!!! Vi får väl ta den där champangen du o jag någon dag!! Ser fram emot det. Kram på dig. Älskar dig!!!!

Nu har jag tänkt att vänta ut min kära sambo och se om han tar initiativet till middagen ikväll. Jag har själv ingen lust eller ork att fixa maten idag. Så vi får väl se om vi kanske blir utan middag idag... Ha ha ha!!
Ha nu en fortsatt trevlig lördag och ikväll är det schlager som gäller. Det jag hinner med förstås innan jag åker till jobbet.
Kram på er!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅHHHHH....Tack till dej världens bästa syster. Tack för alla fina ord om mej, och YES!!! Det känns f..n HUR bra som helst kan jag säga. Vi tar champangen vid något tillfälle och firar då! Du är bäst. Älskar dej med!! Kram SIS!

Maria sa...

Hej där nattarbetaren;)

Mina tjejkompisar har just åkt och jag kikade in en snabbis. Såg att du jobbar inatt så jag tänkte ge dig något litet att läsa!

Har missat att du visat fina bilder på huset. Har ju själv haft fullt upp i veckan.

Tycker att köstapeten ser jättefin ut. Hoppas att du visar mer helhetsbilder. Jag funderar på att göra om lite här hemma så det är förstås extra kul att se andras resultat. Det inspirerar ju vet du;)

Ha en lugn arbetsnatt....om det nu går?!

Kram Maria

Erika o David sa...

Perfekt att kunna köra grejer till garaget!
Jaha, så Sverker "valde" vår husresning framför er slutbesiktning... ;o)
Hoppas det har gått bra att jobba inatt.
Kram Erika