onsdag 15 oktober 2008

Dålig uppdatering.

Jag vet att jag uppdaterat dåligt men i måndags när vi var ute vid huset hade det ju inte hänt så mycket. Vi väntar ju på att teglet ska komma. Men idag ska jag och barnen ut och kolla. Vi får väl se vad som hänt. Alltid lika spännande att åka dit.
Igår kväll somnade barnen tidigt så då passade S och jag på att kolla igenom tapetväskan vi har hemma. Det känns ganska svårt tycker jag. Ett par tapeter bestämde vi oss för. En rosa men små blommor på i Majas rum och en vit med svarta/silvriga blommor på som fondvägg i allrummet. Eventuellt en grön med blommor på som fondvägg i sovrummet, men då är frågan vad man ska ha för färg på övriga väggarna där. Inte måsta väl dom vara gröna oxå?! I köket känns vitt helt rätt, kanske med någon fondvägg där oxå med nåt svart i. I gästrum/kontor tror jag det får bli en storblommig ljus tapet. Samma som i allrummet fast ljusa blommor. I vardagsrummet skulle jag vilja ha en enfärgad, ganska ljus tapet. Kanske åt "latte"hållet. Ja, ja, vi får se. Tänkte jag ska gå till en affär och se om man kan få lite hjälp att välja. Vad som passar ihop och så.
Nu ska vi nog fara.... Hej så länge...

Inga kommentarer: