fredag 24 oktober 2008

Tapetval.

Oj, oj, oj! Vad svårt det är att välja tapeter. Det ska vara snyggt och modert men ändå enkelt och stilrent. Dessutom ska man ju inte tröttna på det om typ 2 år. Men jag tror att jag(vi) bestämt mig för tapeter i de flesta rummen. Alla utom ett. G.s!! Finns ju INGA barntapeter. I M:s rum blir det en enkel rosa och en fondvägg med stjärnor från Keek-A-Boo. Den får man ju köpa själv, men det är det värt. Den är så fin. Ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar nåt till G:s rum oxå.

Dessutom fick vi offerten från Wennstams. Och det var riktigt positivt. Jag känner mig så glad. Var ju lite tveksam då jag trodde att det skulle bli alldeles dyrt. Men det var det verkligen inte. Kul, kul. Då blir det nog det med några små ändringar. Mest bara på färgerna på fogen på vissa ställen. Blir ju skitbra.

Ha det gött.

Inga kommentarer: