tisdag 28 oktober 2008

Trött!!

Jobbat inatt. Och när jag kom hem var en kille här för att radonsanera vårt hus. Så idag blev det att sova med hörselkåpor på. Och så lite radio i dom oxå så sov jag riktigt gott. Gick bättre än jag trodde. Tror han var lite imponerad ,han som jobbade här, att jag sov så gott.

Idag gick vi även igenom tapeterna. Och jag tror att S var nöjd oxå. Måste bara kolla med tapetförsäljaren om man kan få nåt slags bidrag till tapeterna i barnens rum eftersom de inte ingår i tapetpaketet. Men man har ju liksom inget val. Dom har ju INGA tapeter till barnrum. Inte en enda. Det är lite dåligt tycker jag. Jag menar.... Vilka är det som bygger hus. Till största delen barnfamiljer eller par som tänker skaffa barn.

Elektrikern ringde till S idag. Tydligen är alla innerväggar klara i huset. Så nu måste vi träffa honom igen för att gå igenom elritningarna. Vi ska åka ut på torsdag. Längtar. Har ju inte varit vid huset på en vecka!!!! Alldeles för lång tid.
Nu är det dags att få plutten i säng innan jag ska åka o jobba igen.
Vi hörs. Ha det gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello darling...
Händer en del med huset ser jag...guuud va kul. Tapeterna kommer att bli skit fina. Kul för er.. Själv är jag BARA besviken just nu, på vårt "bygge". Å speciellt badrummet som du vet! Men det ordnar sig. Men man vill ju liksom få ordning nu...Ja ja. Ha en bra natt. Hörs imorgon. Då åker jag tut tut i Vika! Kram SIS!

Favoriterna sa...

Hej Sis.
Jag förstår om du är lite besviken på ert bygge. Eller badrummet rättare sagt. I övrigt är det väl inget som är dåligt. Ni har ju skiiitfint nu. Det ordnar sig med badrummet oxå ska du se. Det är ju iallafall snyggt!!! =)
Vi hörs. Kör försiktigt på utryckningarna imorgon.
Kram kram.