tisdag 10 mars 2009

Ja nu kanske ni undrar....



.....vad jag fick när jag fyllde år. Jag blev faktiskt totalt överraskad. Och det är det som är så roligt med Stefan. Han kommer verkligen på överraskningar. Jag har ju länge velat ha en sådan men jag hade inte en tanke på att han hade köpt just en sån. Inte ens när det stora, tunga paketet hamnade i min famn. En köksassistent från OBH Nordica. Suuuuuperfin och jag blev sååååååååååååå glad. Tack så mycket min älskling och tack Gustav o Maja som förstås hade varit med o köpt denna present.


Så idag har jag bakat bullar. Den funkade jättebra. Nu ska det bakas!!!!


Och av mamma, pappa och syrran med familj fick foundation från I.d Bare Minerals. Det kunde inte blivit bättre. Min gamla var ju helt slut och jag drog mig för att köpa nytt, för det är ju så förba...t dyrt. Så det var oxå en helt perfekt present. Och så en stor , fin bukett tulpaner. Mmmm!!! Tack så mycket kära ni!!!


Och så fick jag ett gulligt kort på posten från svärmor. Och däri var det två trisslotter. Tack sååå mycket. Tyvärr vann jag inget, men ändå!!

Och TACK till er där ute för gratulationer. Det värmer gott!!!
Hoppas ni andra haft ett par bra dagar. Jag ska försöka skriva lite mer imorgon.


Ska sussa nu.


Kram!!

Inga kommentarer: