onsdag 25 mars 2009

Sluta blogga!!!

Ja, kanske! Har ingen lust att blogga längre. Hittar liksom ingen inspiration. Denna blogg var ju från början tänkt som ett sätt för våra nära o kära som bor långt bort att följa vårt bygge. Och nu står ju bygget färdigt. Och jag är ingen expert på att blogga och absolut ingen expert på inredning. Jag älskar att titta runt på alla andras bloggar och det kommer jag definitivt att fortsätta göra. Och vem vet! Jag kanske slänger in ett inlägg då och då. Vi får se. Har ju en blogg till som handlar mest om barnen. Och kanske kan man slå ihop dessa två bloggar på nåt vis så jag bara har en blogg att koncentrera mig på. Vi får se hur det blir.
Just nu sitter jag på jobbet och har det ganska lugnt o behagligt. På fredag ska jag till Ikea och köpa lite bitar av olika tyger. Märkte nämligen, när jag var där i måndags, att dom syr ju upp gardiner till en billig penning. Måttanpassade hissgardiner för 250:- exkl. tyg då. Men deras dyraste tyg kostar väl typ 69:-. Affären som syrran tipsade mig om tog ca 1500:-/gardin. Lite skillnad!!!Så jag ska försöka hitta nåt snyggt till köksfönstren.

Får se vad det blir!!!

Ha det gott allihopa.
Kramar i massor!!!

8 kommentarer:

Malin sa...

Hej Jessica!
Du får inte sluta blogga, du måste väl inte vara så himla duktig hela tiden. Jag tycker att det räcker med att du kanske lägger upp några foton och skriver några få rader. Måste säga att jag är imponerad hittills!
Kramar Malin.

Malin sa...

....förresten, Stefan skulle höra av sig om när vi kunde ses! Vi kan väl höras i helgen så inte det rinner ut i sanden!?
Kram kram.

Malin sa...

Hej igen och förlåt mig!
Nu när vi satt och småpratade vid middagsbordet sa Henrik att det var vi som skulle höra av oss till Er så du, jag ringer i helgen!

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Malin.

Erika o David sa...

Hej!
Trist om du slutar blogga, för jag tycker du skriver jättebra!! Samtidigt som jag förstår dig. När huset är uppe, så är det ju det...
Kramar Erika

Anonym sa...

Jag måste tacka dig för tipset om att måttbeställa hissgardiner på IKEA. Det blir nog såna för oss i vårt allrum.
Nej inte tycker jag väl du ska sluta blogga, men samtidigt förstår jag dig. Kan känna likadant vissa dagar, man har liksom inte så mycket att skriva om.
Jag hänger väl ändå i ett tag till!

PS. Kul att vi till sist har hälsat på varandra.. :o)

Kram, Mahlin

Från koja till slott sa...

Hej vännen! Kommer sakna dig om du slutar, men förstår att du måste göra det som känns bäst! Hoppas du fnner inspirationen igen, kommer ju vara så spännande att få följa er inredning av huset och allt som hör till! Inte är jag heller någon expert inte, men jag gör det för jag tycker det är kul! Kommer sakna dig massor om du bestämmer dig för att sluta hur som helst...

Hoppas du får en bra helg iaf!

Kramar Pernilla

Maria sa...

Hej Jessica,

det där med blogglust kommer och går. Vill du inte ska du inte, du bloggar för din egen skull för att DU tycker att det är roligt.

Visserligen kommer i alla fall jag sakna dig men jag antar att du inte kommer sluta läsa andras bloggar och då hoppas jag i alla fall att du kommer och hälsar på mig..... sä länge jag själv bloggar vill säga:) Just nu har jag själv hamnat i värsta blogglusten. Som sagt det kommer och går.

Ha det gott

Kram Maria

Anonym sa...

Ähhh...LARV! Klart du ska blogga!!Ta lite vain..då går det nog!