lördag 7 mars 2009

Jobbarnatt!!



Jaha, då var man på jobbet då. Kul att komma hit ibland. Har ju varit ledig ganska mycket nu under flytten o så. Jag skulle kunna tänka mig att jobba typ 50%. Vore väl lagom. Tyvärr tycker nog inte plånboken detsamma. Ha ha ha, drömma kan man ju alltid göra. Kanske den dagen min man blir chef på ett stort företag, då jobbar jag 50%..... Vi får väl se.


Igår fyndade jag på Tradera, precis som Anna på Fam Forsbecks husblogg. Köpte ett jättefint väggord för ynka 189:- inklusive frakt. Var inte det bra. Ska ha det på en vägg i vardagsrummet. Det kommer att bli såååååå fint.

Imorgon, eller idag om man tittar på klockan, ska jag gå på Melodifestivalen Andra Chansen i Norrköping. Jag ska dit tillsammans med min syster, min mamma och min kompis Malin. Vi ska ut o käka tapas innan och kanske dricka ett glas rött eller två!!!! Kul som bara den!! Jag ska först sova några timmar för att sen göra mig iordning och så ta pendeln klockan tre. Så himla smidigt med denna pendel. Sen får vi väl se vad som händer när melodifestivalen är slut. Kanske blir en tur i Norrköpings krogliv. Hi hi!!


Hoppas ni alla får en riktigt mysig helg. Nu lär nog inte jag blogga något förren söndag kanske. Ha det gott till dess.


Kram kram...

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför måste det vara ett STORT företag?