måndag 22 december 2008

Det var som jag trodde. Gustav behövde bara sova lite ordentligt. Nu vaknade han precis och var hur pigg som helst. Bara lite ont i huvudet. Och jag pratade med VC, och som vanligt ber de en avvakta ett par dagar. Hmmmm, har ju bara haft ont i halsen av och till i nästan 4 veckor. Men, men. Så det blir att jobba inatt iallafall. Men det ska nog gå bra. Känner mig inte så sjuk egentligen. Bara ont i halsen.
Skönt. Måste ju ge mig ut på stan oxå för att fixa de sista julklapparna. Puh!!! Hur ska det gå. Lär väl inte vara ensam precis.

(Glömde nämna att barnen är hemma för dom är såååååå dåliga i magen. Så helt krya är vi inte. Men jag känner mig pigg ikväll.)skrivet 22/12 kl 18.54

2 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Usch, hoppas lillkillen inte blir sjuk igen! Ni har haft en skörd av sjukdomar nu tycker jag! Tack för kommentaren hos mig, blev faktiskt nöjd med vår gran i år! Nu känns det som om julen är här på riktigt!

Kram Pernilla

Maria sa...

Vad effektiv du varit medan jag sovit;)Nu har jag massor att läsa igen!

Hoppas att alla vändor med kräks och förkylningar tar slut nu.

Kramar Maria