tisdag 2 december 2008

Nytt hus & nya skor!!


Var förbi huset men tyvärr var det ingen snickare där. Men det såg ut som våra ena grannar har flyttat in. Blommor i fönstren och en massa flyttkartonger i köket. Spännande att få hälsa på dom snart. Det hade kommit ett nytt hus till området och Fy vilken ångest jag skulle ha om det var mitt hus. Spöregn och inget tak. Visserligen hade dom plastat en del, men ändå! Ett Älvsbyhus var det och dom är väl i princip färdiga invändigt och då måste det ju vara ännu mer känsligt för regn o fukt. Allt virke bara låg där i leran o blev blött. Kan det verkligen vara bra.

Sen stannade vi till på Mobilia och som vanligt hittade jag nåt till barnen jag inte kunde motstå. Skor till våren. Visst är dom väl coola!!!


Kram på er!!!

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

absolut! Jag har ett par rosa converse. Jämfört med hus är ju alla skor billiga:)

/VImsingen

Anonym sa...

Sjukt snygga skor!