söndag 28 december 2008

Sanslöst!!!

Jaha, då var det dags igen. Jag och barnen är ju hos min syster och härikring har ju magsjukan härjat ett tag. Troode ju att vi skulle klara oss med tanke på att det bara är tre veckor sen vi hade det. Men ICKE. Klockan 4 inatt började Maja att kräkas och hon håller på än. Stackars liten. Vi hade tänkt att åka buss och tåg hem idag men jag får tänka om. Stefan får allt åka de 11 milen och hämta oss. Så nu börjar jag tvivla till att jag ska klara mig nu när Maja åkte på det igen. Den verkar hutlös denna magsjuka. Hoppas bara att jag inte blir sjuk till nyår. Ska ju jobba då och jag har styrt o ställt för att vi ska få god mat på jobbet. Beställt trerätters från Matkällaren i Linköping. Mumsigt värre.
Hoppas ni andra har det bra och slipper allt vad magsjuka är!!!
Må gott. Kram

3 kommentarer:

Vimsingen sa...

Stakars er!
Men det brukar ju gå över på några dagar. Jag kör handsprit. Vet inte om det hjälper men psykologiskt känns det skönt att gå och tvätta handtag, toalett, ja överallt jag kommer åt med handsprit. Sist lyckades vi isolera magsjukan till två parson i huset.

Från koja till slott sa...

Usch och fy!!! Ni har verkligen haft otur! Krama om lilltjejen från mig, det är ju så synd om henne! Hoppas ni andra klarar er denna gång iaf!

Kram Pernilla

Erika o David sa...

Blä, vilken otur ni har med magsjukan!! Hoppas du slipper även denna gång.
Tack för kommentaren på vår blogg! Vi tittar ju in hos dig så gott som dagligen... Inte illa att få följa ert bygga eftersom ni ligger steget före oss i allt. :o)
Kram Erika