onsdag 10 december 2008

Krasslig igen!!

Ja inte kunde jag sova längre än till två idag heller. Vaknade med kladdigt öga o täppt näsa. Fasen vad tråkigt. Nu kommer det igen. Ska lägga mig på soffan lite innan jag åker till jobbet igen. Det är fler som är trötta här hemma. Maja somnade innan bollibompa. Skönt iofs för en annan som oxå är trött. Då blir det ju lite extra lugnt o skönt.

Gustav o jag bakade muffins när vi kom hem från dagis och sen kom Stefan hem med mat. Riktigt skönt att slippa tänka på middag. Man får unna sig det nån gång.


Kom fram till att det inte blir någon tur till huset imorgon. Jag hämtar barnen vid två och sen ska jag åka med en buss in till stan strax efter fyra. Så det känns som det blir lite körigt. Vi har julfest med jobbet imorgon. Tror att det är första gången vi blir bjudna på julbord sen jag började jobba där för 10 år sen. Det är Landstinget det!!! Och så kan de högsta "hönsen" bo på lyxhotell i Thailand. Ja, ja. Man får låta bli att tänka på det annars blir man ju bara förbannad.
Det får bli en tur till huset på fredag innan lussefirandet på dagis.
Ha en skön natt i er sköna sömn och ägna mig en liten tanke när jag jobbar.
Kram

3 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Tack så jättemycket för din kommentar hos mig! Är så himla ledsen, men det finns ju inget att göra åt det som sagt. Kan alltid hoppas att hon leker med Maja just nu i katthimlen, min gamla katt jag hade hos mamma och pappa och som dog i somras.

Hoppas du kryar på dig!
Kramar Pernilla

Anonym sa...

Haha klart han gick med på det. ;)

Maria sa...

Jag kanske inte tänker/drömmer om just dig inatt...;-D

...men jag önskar dej en god natt innan jag sluter mina bruna snart!

Hoppas du kryar på dig snart.

Kramar Maria