torsdag 11 december 2008

Riktigt lyckad julfest!!

Nu är jag precis hemkommen från vår julfest vi hade med jobbet, eller faktiskt med hela barnkliniken. Och det var kanonroligt. Vi var några stycken som träffades innan o drack lite glögg o vin och liksom lade grunden för kvällen. Ni ska veta att hela våran klinik är ganska "prydlig". Så man utmärker sig ganska rejält om man har roligt och dessutom visar det.

Till allas vår förskräckelse var det så klart bordsplacering. Men jag o Sussi lyckades sno åt oss likadana lappar så vi hamnade vid samma bord. Och lyckligtvis hamnade vi med 5 till från vår avdelning, så det blev ju riktigt bra trots bordsplaceringen. Maten var sådär måste jag medge. Inget jag kommer rekommendera folk. Men underhållningen var toppen. Man har ju lite förutfattade meningar om "läkare". Men Oj vad roliga dom var. Jag filmade en hel del med mobilen, men lyckas inte lägga in det i datorn. Ska se om jag lyckas inom en snar framtid.

Jag delade en flaska vin med en av våra läkare. Jag fick tre o han fick ett. Jag tycker det var rättvist. Han tjänar så mycket mera än mig. Ha ha ha!!!

Skönt att vara ledig imorgon. Jag o barnen ska åka till huset en sväng. Ska bli såååå spännande. Och dessutom kommer min bästa vän Tezzan imorgon. Det ser jag verkligen fram emot.

Sov gott allihopa.

Kram kram.

Inga kommentarer: