tisdag 2 december 2008

Sååååå tråkigt väder!!

Hur är det möjligt att det kan vara grått. Regn o kallt. Fy fanken vad tråkigt det är. Ledig dag med barnen och man vill inte gå utanför dörren. Jag känner mig iallafall piggare idag. Det är ju positivt. Funderar på att åka till huset en sväng o hoppas på att det är några snickare där. Det var så länge sen jag var inne i huset. Enligt byggplanen ska dom lösullsisolera denna vecka. Nästa vecka kommer 2:a lev. Då ska dom börja montera inredning, lägga parkett och sätta kakel o klinkers. Kul som bara den. Ringde förresten till Sävedalens Färg o Tapeter idag igen. Ville höra vad han tycker o fondväggen i köket. Och han tyckte att det blir nog bäst så som vi bestämt. Så nu kan jag lägga det åt sidan.
Egentligen skulle jag väl försöka göra lite fint här hemma, men jag orkar inte. Det får vänta. Jobbar ju imorgon igen så jag vill bara va ledig idag.
Må gott. Kram.

Inga kommentarer: