torsdag 20 november 2008

Cosmic.

Jaha, då har man varit på Cosmicutbildning då. Hur var det? Hmmmm!!! Ja vad ska man säga. Allt annat än intressant. Det enda roliga som hände var att kursledaren gjorde bort sig skapligt!!! Jag och min kära kollega skrattade så tårarna rann. Det förhöjde ju iallafall dagen. Väl hemma visade det sig att barnen fortfarande är sjuka. Blir att vara hemma från dagis imorgon oxå. Får se om jag kanske ska försöka baka lussekatter med barnen då. Får se om jag har lust. För baka lussebröd måste jag ha lust för.
Vi ska ju ha gäster imorgonkväll så jag kan ju alltid förbereda maten till kvällen. Tror det blir fläskfilegryta. Någon god förrätt o efterrätt blir det oxå.
Ja, ja. Nu ser jag fram emot en lugn o skön kväll. Bara slappa framför TV:n o mysa med barnen.
Åh, glömde ju säga! Igår skickade jag en liten beställning till Perlan. Lite fina saker till nya huset. Mmmm, längtar.
Ha det gott.
Kram.
PS. Vi skrattade inte åt kursledaren så hon såg det. Känns ju lite taskigt. Ha ha ha. DS

Inga kommentarer: