lördag 29 november 2008

Usch för att jobba!!!

Usch o fy o blä för att jobba inatt. Känner mig krasslig o trött. Men vem vill ta en hel karensnatt "bara" för man känner sig krasslig. Ibland har jag lite ångest för att åka hit men ikväll var det extremt. Är väl för jag känner mig som jag gör.
Men nu sitter jag här på jobbet o det går riktigt bra. Har tagit lite panodil så det är nog det. Och dessutom trevliga jobbarkompisar. Ni anar inte vad skönt det ska bli att få sova alldeles själv i ett tomt hus imorgon. Stefan o barnen ska åka till min mamma o pappa. Skulle visst hjälpa dom att stycka en kalv. Hmmm, trevligt. Blir väl nåt för barnen att titta på. Not!!
Vi var en sväng på Ikea igår men det enda vi fick med oss hem var värmeljus. Igen!! Nu har vi nog så vi klarar oss i vinter. Vi bestämde iallafall att vad vi ska köpa för förvaring till barnens rum. Blir Expedit för 479:- Man kan välja om man vill ha bara öppna hyllor, sätta i lådor (som på bilden), ha lösa lådor eller luckor. Känns som dom kan svälja rätt mycket grejer. Tänkte vi skulle ha dom med plast- eller korg lådor. Tror det kan bli bra.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej duktis!
Vill bara varna dig för backarna i plast, det blir 'snygga' repor i hyllan av dom så köp hellre de andra eller varför inte välja de fasta lådorna eller luckor. Bra val annars mycket snyggt!
Kram kram.

Vimsingen sa...

Och vi hade ett h--vete att sätta ihop plaslådorna och en gick sönder...
/Vimsingen

Favoriterna sa...

Ok. Tack för tipsen. Får bli korgarna då.
Tänk vilken tur att ni läser min blogg o ger mig lite tips.
Kram på er.

Från koja till slott sa...

Hoppas du haft en bra natt på jobbet iaf, ibland går det bättre när man väl kommer iväg!
Ha en trevlig lördagkväll!
Kram Pernilla