onsdag 19 november 2008

Dålig uppdatering!

Jag vet. Förlåt. Men jag har bara inte haft ork o lust. Har jobbat tre nätter och har haft häcken full varenda natt. Annars kan jag ju ibland skriva nåt litet inlägg när jag jobbar. Men ICKE dessa nätter. Men nu så. Sovit ganska bra inatt trots två sjuka barn. Maja hade jättehög feber inatt och Gustav har en förskräcklig hosta. Och båda barnen i vår säng!!! Händer inte ofta. Måste erkänna att det är bra mysigt. Och nu har jag "idiotstädat" huset. Konstigt!! Om jag inte gör det så blir det aldrig gjort. Hmmmm!! Vad beror det på. Borde kanske gå ner lite i procent och jobba som hembiträde här hemma. Grrrrrrrrr!!!!!!!!
Och Tack för alla kommentarer om tapeten i köket. Men nu har helt plötsligt mannen i huset bestämt sig för att bestämma lite. Så han har bestämt att det blir den första tapeten på hela väggen. Och det var ju några som tyckte precis så. Och det blir nog bra. Måste nog släppa det där nu och skicka iväg beställningen innan det är för sent. Måste beställa badkar i veckan oxå. Kampanjen gällde till sista november tror jag. Och så hittade vi en duschdörr på Skånska Byggvaror. Riktigt billigt. Nu är det bara handdukstorkarna kvar. Men till vårt badrum blir det Hafas Kioto och till barnens blir det en enklare, billigare variant. Ska kolla upp det lite.


Måste lägga in en bild på en ljusstake från Cult Design som blir jättefin till advent. Den skall inhandlas. Den i på mittenbilden. Mmmm, finns mycket fint från Cult nu till jul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja herregud....va skulle världen vara utan alla små hembiträden som putsar och fejar både här och där. Förstår precis hur du menar med GRRRRRRRRRRR...:( Låter lite bitter faktiskt....dock fullt förståligt....
Bra där med tapeten...den blir jätte fin. Tycker ändå du skulle ha satsat på en turkos...he he...;)

Ha det bra, och unna dej en lång, lång promenad ikväll....hur hemma fronten än ser ut! Glöm inte reflex bara! Kram SIS!

Maria sa...

Tycker att maken din tog ett bra beslut! Det kommer bli fint det;)

Känner igen det där med att städa, gör man inget blir inget gjort. Konstigt då man är fler i ett hushåll och i mitt fall faktiskt tre fullt kapabla.

Hoppas du hittar de badatteraljer du önskar!

Kramis Maria