tisdag 11 november 2008

Matgrupp!!

Nu har jag sovit och varit och hämtat barnen. Fy F--n vilket j--la väder. Det är ju så man blir smått deprimerad. Iofs är det underbart väder att sova i. Och jag får väl tända upp lite ljus så det blir lite mysigt.
Ni såg stolarna jag vill ha. Funderar på om det räcker med två till varje rum. Det är ju inte så stora rum så jag tror det kan bli bra. Så får det bli nåt vitt bord från Ikea. Funkar va?
Matgruppen vi hittade i Ulvfåsa var visst helt slut. Eller iallafall det bordet. Men inatt (satt o surfade på jobbet) hittade jag en skitsnygg grupp från Mio. Till ett skitbra pris dessutom. Och stolarna var för övrigt snyggare än dom på Ulvfåsa. Nu återstår bara att se om det finns kvar på Mio. Hoppas, hoppas.

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Vi har vänner som har denna grupp och den är grymt snygg.
/Vimsingen

Olivia sa...

Håller tummarna för dig:)