onsdag 12 november 2008

VC

Känner mig lite trött idag. Men det kan vara så dagen efter man gått av sitt nattarbete. Men hör och häpna.. Solen skiner av o till idag. Otroligt.
Har ringt vårdcentralen på morgonen. Dom ska ringa upp strax efter elva. Måste gå o få något åt G:s alla molusker o eksem. "det kliar hela daaaan" som G säger. Stackarn!
Funderar oxå på att åka till stan o köpa present till Ville. Hoppas dom får komma hem snart och att vi snart får komma o hälsa på. Jag har ju faktiskt redan träffat honom. Ha ha, före de flesta andra. Passade på att gå o hälsa på innan jag började jobbet. BB ligger ju vägg i vägg med min avdelning. Och jag kan säga som så här. Han var ju sååååååå söt. Så liten och nätt. Helt perfekt. Grattis än en gång Tobbe o Malin till ett så fint barn.
Kram på er alla!!!!

Inga kommentarer: