måndag 24 november 2008

Vintermys!



Det är bra trevligt med vinter. Synd bara att det ska bli varmt redan på onsdag. Men det är väl kanske lite tidigt för vintern att komma på riktigt.
Tog en bild på de fina lyktorna jag köpte på Shape häromdagen. Tycker det är billigt med 3 lyktor för 99 kronor. Och dom lyser fint på trappen.

När Stefan kom hem hade han blommor till mig. Åhh, vad glad jag blev. Det behövs inte så mycket.





Sen var vi tvugna att åka till huset en sväng. Mörkt och snöigt. Men vi såg våra nya grannar för första gången. Men bara genom fönstret. Dom såg så trevliga ut så. Om man nu kan se sånt genom fönster.


Ha ha ha!!!Känns så kul att det bara är ett par veckor kvar till dom börjar sätta kakel o klinkers. Kul, kul. Mindre kul är det att Maja hade 38,5 graders feber ikväll. Vill visst aldrig gå över.Vi hörs. Kram på er.

2 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Mysigt med lyktorna, och huset ser ju jättefint ut! Blir nog bra det där med dottern! Vanligt med förkylningar och sjukdomar i dessa tider, men det går ju över!
Ha en bra vecka!
Kramar Pernilla

Maria sa...

Vilken gullig gubbe du har som kommer med blommor:) Det är kärlek det!

Vad mysigt det ser ut med lyktorna, jag tänder på varje kväll jag med, som värsta pyromanen;)

Vad jobbigt det är med förkylningar nu. Jag har ju inga små och som straff drabbas jag själv isället verkar det som. Har varit förkyld i snart två månader nu.

Förstår att du längtar till huset blir klart. Din dag kommer, jag vet;) Den som väntar på någe gott, kan gott vänta lite till....

Kramar Maria