fredag 21 november 2008

Minneskort kraschat!!!

Jaha, då var fredagskvällen gjord. Gästerna har åkt hem o barnen har somnat. Det är sååå lugnt o tyst. Skönt på ett vis. Vi har haft det riktigt trevligt. Åt gott och drack gott!! Tänkte jag skulle hoppat över vinet idag, men fy vad vek man är. Det är ju sååååå gott. Så det blev ett par glas ändå.
Och så tänkte jag att jag skulle sätta mig o blogga lite. Lägga in bilder från dagens shopping. Men vad händer. Hela minneskortet på kameran raderas på nåt konstigt vis. Så typ 300 bilder som låg i kameran är borta!!! Inte roligt. Men som tur är så bloggar man ju och lägger in en del bilder, så många finns ju på mina bloggar. Men ändå. Skit oxå!! Så det blir inga bilder ikväll heller. Imorgon kanske. För imorgon ska vi åka o beställa badkar o en handdukstork på K-Rauta. Kul, kul.
Tror faktiskt att det blir sängen nu. Ska upp skapligt o ta en promenad före frukost tänkte jag.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram på er.

2 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Usch vad tråkigt med kortet! Sånt som händer ibland tyvärr!
Hoppas du får en bra helg iaf!
Kram Pernilla

Anonym sa...

Godmorgon på dig!
Du är väl ute och promenerar just nu men fy vad tråkigt med minneskortet, hoppas att det löser sig ändå (det kan gå att få liv i det igen). Härligt med badkaret och handukstorken, tänkte på er när de hade 20% rabatt på allt....ha en underbar helg och hoppas nu att barnen mår bättre!
Kramar Malin.