fredag 9 januari 2009

Badrummen färdiga....

... iallafall när det gäller kakel o klinkers. Det var bara mosaikmixen i stora badrummet som inte var fogat än. Men OJ vad snyggt det blir. Tycker jag iallafall. Nu ser det ju mest smutsigt ut på bilderna men man kan ju se hur det blir. Man får tänka sig det Nystädat!!!



Stora badrummet.....




....och lilla badrummet.


I onsdags när jag var där stod det typ 10 burkar med spackel, idag var det två kvar. Det har spacklats lite. Han höll på i vårt sovrum och så tror jag det var gästrummet kvar att spackla. Sen var nog övriga huset färdigt för tapetsering. Han hade t.o.m målat hela kökstaket. Det var visst tvunget att vara gjort innan dom ska sätta in köket. Köket som för övrigt stod i en hög i vardagsrummet. Dom ska sätta köket nästa vecka.




När jag gick därifrån idag började dom med hallgolvet, så nu är nog det lagt oxå. Nu går det undan vill jag lova.

Jag jobbar heeela helgen. Går på 21 ikväll. Känns inte så bra med tanke på att karln i huset är sängliggandes med feber, snuva och hosta. Hoppas jag kan få barnen i säng innan jag åker till jobbet.

Ha nu en trevlig helg allihop. Lär nog inte blogga nåt mer i helgen nu. Vi hörs.
Kram kram.
















1 kommentar:

Anonym sa...

VA...är Stefan sjuk igen?? Men kära nån, hur ska en sjuk karl kunna ta hand om två barn??

Ja ja...det går nog bra!

MEN HERREGUD SÅ JÄ... SNYGGT DET BLIR/ÄR!!!
Shit va bra det blir! Känns väl skapligt bra kan jag tro? Och vad fort det gick. Jag var ju för hundan där i onsdags!! He he he ...va roligt. Jättefint!! Grattis igen. Kram SIS!