onsdag 7 januari 2009

Längtan!

Ååååååhhhhhhhh, jag längtar, jag längtar, jag längtar sååååååå himla mycket tills vi flyttat in i huset. Idag när vi varit i huset och åkte omkring i Mantorp känner jag bara att det ska bli så kul att flytta dit. Komma bort härifrån. Ju närmre vi kommer flytten, ju mer retar jag mig på vissa smågrejer i detta hus. Trappen t.ex, jag är så trött på att springa upp o ner i den, den kalla tvättstugan, det lilla köket. Det blir väl så. Nu vill man liksom bara härifrån. Men som sagt. Det är inte långt kvar nu. Härligt, härligt!!!!
Nu ska jag försöka få min tossiga lillkille att gå o lägga sig. Det har blivit sena kvällar under julledigheten. Man behöver komma in i de gamla vanorna igen. Men när jag jobbar helg blir det ju mycket ledigt för barnen i veckorna och då behöver dom ju inte gå upp så tidigt. Jag menar, det är ju rätt skönt om dom kan sova lite länge på morgonen när jag är ledig.
Sov gott! Kramis.

Inga kommentarer: