onsdag 28 januari 2009

Jobbar!!

Just nu har jag ett par minuter över här på jobbet och tänkte att då kan jag skriva en rad, eller två.
Idag ska Stefan och jag träffas vid strax efter två för att sedan gemensamt åka ut till huset. Ska ju träffa elektrikern och bestämma uttag till köket. Och så får vi väl visa honom vilken utebelysning som ska sitta vart.
Och så ska vi komma överens om vart alla handuksknoppar ska sitta. Tror att det bara blir två stycken på lilla toan. Känns som det blir lite för trångt annars. Vi får se hur vi gör.
Vilket fall så längtar jag ut dit. Har en viss förhoppning om att målarn fått upp lite mer tapeter. Ska bli jättespännande att se. Jag lovar att ta med kameran. Hoppas att Gustavs rum är färdigt så jag kan visa honom bilder på hans "färdiga" rum. Han blev lite besviken när bara Majas rum var klart.
Nu är det bara ett par timmar tills jag ska hem o sova. Skönt!

Nu är det bara 15 dagar kvar!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vad kul det var att springa över din blogg. Vi håller med på att bygga hus. Fast vi är i början så att säga.

Ni bygger alltså i Mantorp Olofstorp. Hoppas ni blir nöjda. Såg i en annan blogg att många nybyggda hus i Mantorp Veta är till salu redan efter 1-2 år. Undra varför?

Vi har tittat på samma kyl och frys som er. Gillade era tapetval. Vi målar nog vitt först för låta huset sätta si. Det hus vi bor i nu och byggt sprack tapeterna under dom första åren då hus sätter sig.