söndag 11 januari 2009

Ska det aldrig ta slut....

....på dessa j__la sjukdomar. Nu är jag sjuk IGEN!!! Jobbade fredagnatten och kände ingenting. Gick hem och somnade runt 8. Vaknade 11 och var fullkomligt däckad. Feberfrossa, ont i HELA kroppen och det kändes som hjärnan försökte ta sig ut ur skallbenet. Hur kan det bara komma så där pang bom!!!?
Nu är första gången som jag överhuvudtaget kan sitta upp. Tacka vet jag värktabletter. Vad skulle man göra utan dessa.
Men det värsta är ju att det blir så tråkigt för barnen. Inte så roligt när mamma bara vill ligga i sängen och inte vill göra någonting. DVD:n går varm vill jag lova.
Hoppas ni andra mår bra och har haft en skön helg.
"Sjuka" kramar från mig!!

4 kommentarer:

Maria sa...

Sjuk igen???

Nu måste ni vara klara med alla sjukdomar snart va, det verkar som ni drabbats av alla basselisser gånger två denna höst/vinter.

Hoppas det tar slut nu en gång för alla.

Vad fint det blir i badrummen. Nu händer det grejer verkligen...roliga grejer. Snart är det färdigt!

Kram Maria

Erika o David sa...

Hej!
Åh, stackare!! Hoppas det "bara" drabbar dig denna gång...
Jag tänkte höra med dig hur ni har gjort med garderoberna i Lyckan? Vi ska köpa IKEA-garderober och utöka med en i varje rum, förutom gästrummet.
Jag har lite andra frågor oxå, men det känns enklare att ta dom via mail...

Min mailadress: erikawinghult@hotmail.com

Så om du har tid, kraft och lust så vore det snällt om du mailade...

Krya på dig!
Kram Erika

Anonym sa...

Hej..
Kul att läsa er blogg och se hur långt ni kommit med huset. Det ser ut att bli riktigt fint. Ser att ni valt att lägga badrummens färgskala i vitt/grått/svart. Det har vi oxå gjort. Var först inne på om vi skulle ta i och sätta lite färg på väggarna - men det slutade med vitt/grått/svart. Plattsättningen ska komma igång vecka 5, ska bli kul.
Ha de gott,
Mahlin

Anonym sa...

Jag och gubben har åkt på samma sak vi så känn dig inte ensam! ;) Ses snart!