fredag 30 januari 2009

Nu har jag pratat med Thermex själv och det var visst inte så enkelt som jag trodde. I och med att vi ska ha en förlängningsskorsten så måste vår fläkt specialbeställas. Och den skorstenen görs i Danmark. Dom skulle visst prioritera denna fläkt eftersom vi faktiskt snart ska flytta in. Så nu får vi bara hoppas, hoppas.
Pratade precis med Sverker och jag ska träffa honom på torsdag nästa vecka i huset och han hoppades att fläkten kommit då.
Nej, nu måste jag göra mig iordning. Ska hämta Gustav vid tre. Sen ska vi ha fredagsmys hela familjen ikväll. Innan jag åker till jobbet =(

Kram på er och ha nu en riktigt skön helg!!!

1 kommentar:

Erika o David sa...

Hej i tack för nomineringen!
Jag har nominerat dig oxå! :o)
Tack för infon om tapeterna. Vi väntar på att få katalogen snart från Magnus... Tar visst lite tid.
Kram o trevlig helg!