onsdag 28 januari 2009

Nu kommer bilderna....

Ja, idag åkte vi ut till huset tilsammans Stefan och jag. Och jag som hade förhoppningar att målarn hade tapetserat lite till blev överlycklig. Det var tapetserat överallt. Bara den lilla fondväggen mot ytterdörren som inte var gjord. Förmodligen för att det hänger en massa elkablar och sånt där, så han väntar väl tills elektrikern är helt klar.



Och ni må tro det blev bra med alla tapeter. Det blev såååååååååå snyggt. Jag känner mig verkligen helnöjd. Det var ingen tapet som kändes konstig, bara snyggt.

Köket













vårt sovrum




gästrum/kontor Gustavs rum

allrummet






Och så pratade vi ju med elektrikern om uttagen i köket. Och det fick bli dom som är standard trots att jag tycker att det kommer att se lite klumpigt ut. Men han hade inte så många andra bra alternativ iochmed att plattsättarn skurit ut så pass mycket i kaklet. Det måste ju liksom täcka! Men det blir nog bra. Vi kommer iallafall ha uttag så det räcker och blir över. Ha ha ha. Det har man ju inte varit bortskämd med i huset vi bor i idag.

Dom hade fått upp lampan i lilla WC:n och spotsen i hallen och höll på för fullt med alla spots i fönstren. Dom skulle jobba hela dagen imorgon oxå och sen är dom klara. MW-net hade varit där och installerat fibern idag oxå. Allt bara flyter på.
spots i hallen


lampan i lilla badrummet



skorsten på plats

Visst är allt bara så bra. Känns helt underbart.
Nej, nu måste jag åka till jobbet. Blir visst sen idag!!!!
Hej hopp!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj Oj Oj så himla bra det blev med alla tapeter. Mina favossar är ju förstås barnens o köket o eran sovrumstapet, vilken tur att ni bytte. Jag ser fram mot att få se allt i verkligheten. JIII PIII va bra det blev, o va`fort det gått mot slutet. Grattis till utmärkelsen.
Kramar Birre

Från koja till slott sa...

Hej vännen! GUD vad fint det blev! Förstår verkligen att ni är nöjda!!! Tapeterna blev superbra, absolut!! Måste kännas härligt när allt bara faller på plats!!

Tackar och bugar för utmärkelsen, blir verkligen jätteglad!!

KRAM Pernilla

Erika o David sa...

Åh vad fint!!! Gillar verkligen tapetvalen ni gjort. Framförallt den gröna stjärntapeten och köket!!
Fattar inte hur man ska klara av att göra alla val... Har ni gjort någon vägg till fondvägg i vardagsrummet, och i så fall vilken?
Trevlig helg!! Kram Erika

Familjen Eriksson sa...

Hejsan!
Det var längesen jag tittade förbi men åhhh vad fint ni har fått. Roligt att ni snart kan få flytta in.

Kram
Maria på Adrians backe