söndag 25 januari 2009

Fest igår!!


Idag är jag lite seg kan jag lova. Var i Norrköping på en helt fantastiskt rolig fest igår. Min barndomskamrat Carin firade att hon fyllt 30 och dessutom tagit examen. Hon är nu färdig lärare. Bra jobbat!!

Gårdagen började med att min brors familj kom hit och vi åkte allihopa till badhuset. Det var så himla mysigt. Sen åkte jag direkt till Norrköping och jag o Carin gick till festlokalen och förberedde vid 17-tiden. Klockan sex började gästerna ramla in. Sen var det smörgåstårta och vin till det. Carin hade även arrangerat lite lekar och jag tror alla tyckte att det var superkul. Efter kaffe o kaka började den inhyrda diskjockeyn att spela. Sen var det dans för hela slanten resten av kvällen. Och inte var vi nöjda när Dj:n plockade ihop vid 01. Nej då. Då gick vi till Bomullsfabriken. Ett känt uteställe i denna staden. Och herre min ge vad vi dansade. Klockan hann att bli 4.30 innan vi slog igen våra blå. Oj vad jag skrattade denna kväll. Tack Carin för en rolig kväll.
jag och min roliga kompis Carin


Nu har jag en ganska jobbig vecka framför mig. Jobbar tis, ons, fre, lör och söndagnatt. Inte kul. Men det går det med. Måste ju försöka hinna med att packa oxå. Nu är det ju bara 18 dagar kvar. Åhhhh, vad härligt.

Vi hörs. Kram på er!!

3 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Alltid kul att få slå klackarna i taket! Låter som om du haft en lyckad helg!

Ha en bra vecka!!

KRAM Pernilla

Anonym sa...

Vilka puddingar...dom där med lite socker på toppen...hö hö hö..

Kram SIS!

Fam.Forsbecks Hus blogg sa...

Hallå! Ja jag är faktiskt nöjd med mina tapetval det bästa är att nästan alla ingick utan den gröna med stjärnan för det gamla tapetpaketet hittade jag ingenting i så det var bra med uppdateradepaketet.Lycka till med den kommande flytten. Själv längtar jag tills husleverans./Anna