torsdag 8 januari 2009

Här händer det grejer....

Idag ringde plattsättaren och undrade vad vi ville ha för fog till "Pizarra mixen" bakom toalettstolen. Hmmmm, jaha. Det hade vi inte riktigt tänkt på. Han rekomenderade ljus. Jag ringde faktiskt Peppe på Wennstams för att få råd och han tyckte likadant. Så ljus fog fick det bli. Tydligen hade han jobbat på bra i huset. Han hade satt allt kakel o klinkers förutom det i hallen. Det skulle han börja med imorgon. Oj, oj, oj!! Snacka om att jobba flitigt. Kul, kul. Han meddelade oxå att köket hade kommit. Så jag är ju bara tvungen att åka dit en sväng imorgon när jag lämnat barnen på dagis. Får offra lite av min sovtid. Nu händer det grejer alltså.
Jag ska uppdatera er med bilder imorgon. Den som väntar på nåt gott........

1 kommentar:

Fam.Forsbecks Hus blogg sa...

Är inte ett dugg avundssjuk:-)/Anna