fredag 2 januari 2009

Vill ha!!!

Åh, när jag sitter o kikar på alla härliga bloggar som finns blir jag så avundsjuk på alla fina bilder som folk tar. Jag vill ha en riktig kamera. En systemkamera. Det ligger väldigt högt på min"vill ha"- lista just nu. Tyvärr känns det inte som det är prio ett nu när flytten närmar sig. Som ni säkert har märkt så lägger jag inte in så mycket inredningsbilder från mitt hem. Men hur roligt är det ta bilder på en fin grej man har hemma när det inte blir fina bilder. Det gör sig ju inte!!! Men som sagt. Det är mycket man vill ha nu till flytten. Får väl önska mig en kamera i 40-års present. Hmmmm, det är ju iofs 8 år till dess. Då kanske intresset har svalnat. Vad vet jag. Det är ju nu jag vill ha den. Men men, man kan inte få allt. Jag får väl "nöja" mig med ett nytt hus!!! =). Ha ha ha!!! Aldrig kan man vara nöjd.



Idag, när jag sovit, ska vi iallafall åka till huset en sväng. Se om det är nån där o jobbar! Hoppas hoppas. Snart börjar dom väl att spackla o tapetsera oxå. Herregud vad kul. Måste nog verkligen börja packa lite snart. Får väl börja med alla förråd och sånt "tråkigt". Jag ser inte riktigt fram emot just själva flyttandet. Vill liksom bara "vips" vara inne i huset och allt är flyttat, städat o klart. Men, men. Det är väl en del i processen....
Förresten så är vi inte helt klara med magsjukan hemma. Stefan åkte på det nyårsnatten och hans kompis Matte, som är hos oss för att fira nyår, fick det nyårsdagen. Skoningslös den där magsjukan. Men nu hoppas jag att vi gjort vårt för i år.
Ha det..
Kramis.

Inga kommentarer: