lördag 31 januari 2009

Bebis på besök.



Kolla in vilken liten prins vi har på besök idag. Våra kära vänner Tobbe o Mallans lilla Ville. Vilken bedårande bebis. Ser fram emot tills vi blir "grannar" så vi kanske kan få låna honom ibland. Just nu, i skrivande stund ligger han i min famn och tuttar gott på nappen.


Snart är det dax att börja med middagen. Helstekt fläskkarre´och klyftpotatis blir det. Sen förbarmar jag mig lite över att behöva åka till jobbet. Det är ju final i Körslaget ikväll. Men, men. Ingen ide´att hänga läpp. Det är ju trots allt bara 12 dar kvar nu!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken liten goding. Blir du inte sugen, men du kan ju låna honom ibland om 12 DAGAR. Oj va`fort tiden går. Ha det bra i natt.
Kramisar Birre

Maria sa...

Hej, hoppas du haft en behaglig helg trots att du jobbat.

Att det var så nära inflytt har jag inte direkt fattat trots att jag kikar in hos dig titt som tätt.

Tiden bara svischar förbi liksom. Hoppas det löser sig med fläkten. Ibland kan det vara värt att vänta så att det blir så bra som man har tänkt sig.

Petronella (tinnar och torn) har ju inte haft igång sin fläkt trots att de bott i huset nu sedan veckan före jul.

Det är inte kul med halvfärdigt...men den som väntar;-)

Ha nu en fortsatt skön söndag!

Kramar Maria